solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

En snabbis

Publicerad 2012-08-29 20:58:31 i Allmänt,

Är helt slut så det får bli så, en snabbis ;)
 
Men, jag åkte och sjöng!!!! Vad jag har saknat det!!! Ska kolla med de andra övningstiderna och se om det passa bara. Var så härligt och en massa bra sånger av, Winnerbäck, Kent, Niklas Strömstedt, Ted Gärdestad, Marie Fredriksson mfl.
 
Nu är jag trött, har gått i ett idag, berättar mer imorgon.
 
Kram och God Natt!!!
 

Kommentarer

Postat av: Sommartjejen

Publicerad 2012-08-30 08:19:08

åååå vad härligt det låter, blir avis!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela