solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Fantastisk helg

Publicerad 2012-11-26 21:15:07 i Allmänt,

Jag har haft en fantastisk helg i Rom med mannen och goda vänner. Vi har sett allt vi ville se, ätit god mat, druckit gott vin, ätit en massa glass och shoppat, med andra ord njutit.

Det var alldeles lagom varmt och strålande sol. Vi promenerade runt hela helgen eftersom allt låg på promenads stånd. Jag som ville vara snygg i Rom hade bara högklackat med mig. Mina fötter är inte alltför glada över det, men snygg var jag. Vi har sett både Colosseum och St Peterskyrkan, Vatikanstaten, Fontana de Trevi (där Anita Ekberg en gång badade) samt en massa vackra byggnader och fontäner. Jag är helt förälskad i Rom!! Bilder kommer. Nu måste jag sova för jag är såå trött!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela