solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Fortsätter gå neråt

Publicerad 2013-01-29 20:36:23 i

Invägning i kväll igen. Är så nervös inför dem, magen gör uppror helt. Men 0,7 kg ner, 1 kg totalt då så här långt. Det går sakta men säkert ner. Först var jag rätt nöjd, men när jag hörde vad de andra på jobbet gick ner kom missnöjet.. Med den kom ångesten, vad gör jag för fel, varför går det så sakta osv osv.. Har ju verkligen kämpat denna vecka. Inte en enda vilodag, har promenerat, åkt skidor och tränat varje dag.. Jag VET att alla är olika och jag går ju ner i lagom takt. Ändå gnager det inombords att jag är misslyckad.. Surt minst sagt..

Idag har det varit en tuff dag på jobbet. Intensivt!! På det är jag trött i kroppen och har haft sådan huvudvärk hela dagen, känns som feber. Jag tempade ikväll 37,3.. Visserligen högt för att vara jag men inte tillräckligt för att jag känner att jag kan vara hemma..

Läggningen ikväll gick relativt bra, skönt skönt.. Kom överens med lillkillen om att hans glada gubbar ska ge pengar i belöning. 5 glada gubbar=10kr. Jag hoppas att det ska fungera. Nu blir det fruktsallad till kvällsfika och sen sängen.

God natt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela