solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Ljuvlig helg

Publicerad 2015-07-26 18:29:21 i Allmänt,

Trots regn och rusk har vi haft en myshelg. Vi har ätit jordgubbar och en massa annat gott, fortsatt vårt Sagan om ringen-maraton och haft lördagsmys. Nätterna har vi sovit i tält ute på gården. Första natten sov mannen med dem och andra natten jag. Helt ljuvligt att ligga där och höra hur regnet smattrar mot tältduken. Det är som balsam för själen.

Jag har hunnit med en massa träning också. Promenerat en massa (gick 9 km i går morse) och även tränat på gymmet med Marie. Känner mig duktig!!

Idag har vi promenerat, pusslat och bakat minidonuts i vår donutmaker. De smakade mest som bullar men barnen hade kul när de garnerade dem. Nu bli det att se klart tredje och sista filmen i Sagan om ringen-triologin. Älskar de filmerna!!

Kram❤️











Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-07-27 01:46:20

Men å så mysigt ni har. Å så söta munkar. Kan man göra sånna i en maskin alltså . Kramis

Svar: Det kan man. Köpte en på Lidl för typ en hundring. De blir ju inte friterade utan mer bakta. Men var supergoda ändå och barnen hade att göra ett tag att garnera dem. Rekommenderas!!
Solvickie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela