solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Det blev en dag på stranden

Publicerad 2015-06-25 18:45:53 i Allmänt,

Varmt varmt. Jag fick ha mannens långa badshorts och ett träningslinne att bada i. Sen satt jag mestadels i skuggan. Idag införskaffar vi oss ett parasoll till. Solen är underbar men stark här nere. Vi njuter i stora drag. Jag plöjer böcker, är inne på nummer fyra, det är semester för mig. 

Om en liten stund vankas det promenad upp till byn för mat. Blir nog pasta ikväll. De hade hittat en jättemysig restaurang med god mat och toppenservice igår när killarna och jag var hemma. Där blir vi nog stammisar framöver. 

Kram på er❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela