solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Jag gjorde det!!

Publicerad 2016-06-27 22:34:36 i Allmänt,

1. Jag åkte iväg och sprang som planerat (inte ngt självklart närvman som jag har en inneboende latmask)
2. Jag sprang inte två utan fyra varv!! Dvs 10,56 km. Min första mil!! Känslan är obeskrivlig. Sååå nöjd och stolt!!





Och visst känns det betydligt lättare när man får springa i en sån underbart vacker miljö❤️

Avslutade dagen med att baka pizza enligt Paolo Robertos recept. Sjukt gott!! Med skinka, mozzarella, gärska tomater, färsk basilika och ruccola. Ska ni baka pizza, använd hans recept på pizzadeg, det är så mycket godare! Kommer aldrig att göra något annat.


Kram på er❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela