solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Besvikelse

Publicerad 2016-11-30 08:14:24 i Allmänt,

Besvikelse är en enormt jobbig känsla. Speciellt när det handlar om människor man bryr sig om och som man tror känner desamma. Jag har verkligen känt nu när jag har det tufft, vilka som verkligen bryr sig på "riktigt" och vilka jag kan lita på. Det gör ont... när människor jag trodde skulle finnas där inte gör det. Jag behöver inga stora saker, ett sms räcker långt. Bara något som visar att de finns där, att de väntar även om jag inte orkar träffas och vara så social just nu. Så det får väl göra ont... jag vet nu vilka människor jag kan lita på finns där för mig oavsett vad jag går igenom❤️ jag älskar er❤️

Kram

Kommentarer

Postat av: marie

Publicerad 2016-11-30 17:52:32

Usch vännen. Vet precis hur det känns. Och vissa hör bara av sig när dom vill ha nått eller låna pengar eller nått annat ❤ Kram❤

Postat av: Svintoflickan

Publicerad 2016-12-06 07:56:29

det gör ont bli besviken
Men tacksamheten över dom som verkligen bryr sig blir större
Kraaam fina du

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela