solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Midnattsloppet 2018

Publicerad 2017-08-20 15:08:46 i Allmänt,

Totalt otaggad och galet trött i kropp och knopp åkte jag upp till Stockholm på lördagsmorgonen. Gick lite på stan och checkade sen in på hotellet och slappade lite innan jag gick tillbaka till centralstationen för att möta upp Therese och Anna. De var ungefär lika peppade för att springa som jag. Vi åt en god pizza och försökte sen varva ner på hotellrummet innan det var dags. Mycket skratt och mycket ångest! 






Iväg kom vi... Jag hade inga större förhoppningar om hur det skulle gå men kände att tiden från förra året vill jag ju gärna slå. I år har jag ju ändå sprungit en del, så kändes som ett rimligt mål. Jag var oavsett inställd på att det skulle bli jobbigt. Det gick så mycket lättare och bättre än jag trott. Visst, på slutet var jag trött i benen. Men jag gick bara i de stora backarna och sprang resten. Dessutom hade jag lite ork kvar att pressa fram på upploppet. Tiden blev tillslut 01:15:19, en förbättring med över 4 minuter. Behöver jag säga att jag är galet stolt!! Nu är hotellrummet bokat och loppet betalt inför nästa år. Vi har så kul på våra resor!! Laddar på batterierna lite. Det kan behövas. Nu väntar jag på tåget som ska ta mig hem. Ska bli riktigt skönt att sova i egen säng igen.


Kram❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela