solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Bruten runstreak

Publicerad 2017-05-23 20:32:23 i Allmänt,

Mannen jobbar över varje dag den här veckan och kommer inte hem förrän 20:30-21:00. Då är jag för trött för att ge mig ut. Dessutom har jag känningar i halsen, så jag bestämde mig för att ta några vilodagar. Känns som om jag behöver det. Däremot ska jag köra min löpstyrka.


Hade invägning idag, väger mig varannan vecka på VV, och -1,1 kg till. Min Vintrosa tar sin lilla tid, men sen jag började för ca 3 år sen (vikten och mitt må ende har gått upp och ner efter det) har jag snart gått ner 17 kg! Riktigt nöjd och känner mig piggare i kroppen. Några kilo kvar till matchvikten, men det kommer.

Kram❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela