solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Hotellövernattning

Publicerad 2017-11-26 08:07:18 i Allmänt,

Åkte till Västerås och Erikslund igår för att möta upp syrran och hennes sambo för lite julklappsshopping. Vi var inte riktigt ensamma om den idèn, om jag säger så. Pausade mitt i med en Tomtelatte och saffransbiscotti. Juligt och gott. Vid fyratiden åkte vi in tilll centrum och hotellet,för att checka in innan vi skulle äta.  Jag hade bokat bord på Bra Hak. En mysig (om än lite stimmig) restaurang nere vid ån. Världens godaste hamburgare åt vi, med tryffelmajonäs till stripsen (som kökwt bjöd på kvällen til ära). Kan säga att vi njöt allihop av maten. Vi hade tänkt avsluta kvällen uppe i Skybar, på hotellet. Men där var fullsaty och högljutt så vi tog ett bord i lobbybaren istället. Där var det lugnt och skönt och vi satt några timmar innan vi drog oss tillbaka till rummet.  Lite chips och godis framför tvn innan sovdags. Som tur är, var det inte så gott så det blir inga problem stt avstå det i fortsättningen.

Idag blir det, hotellfrukost, mums. Sen åker syrran och sambo till Toys'r us medan vi tar en vända i centrum innan vi möts upp vid Hälla. Ännu en mysig dag där jag bara kommer vara liiite tröttare då jag (somm alltid mär jag soverborta) sovit som en kratta.

Kram❤️



(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela