solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Julmys

Publicerad 2017-11-29 06:16:09 i Allmänt,

Vi pyntade klassrummet igår och när jag kom hem fortsatte jag här hemma. Nu är det stjärnor/ljusstakar i alla rum förutom tjejens. Hennes rum ska jag fixa idag då de stjärnorna hon skulle haft var sönder. Det blir så ombonat och mysigt på en gång. Jag älskar känslan det ger❤️ till helgen ska vi ställa upp och pynta julgranarna. Vi ska faktiskt ha två i år. En i vardagsrummet och en i matrummet. Dubbelmys på riktigt! Det behövs då jag känt mig lite låg sista dagarna. Skönt att kunna fokusera på något även om det "bara" är julen.

Kram

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela