solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Familjen samlad igen

Publicerad 2017-10-30 21:08:44 i Allmänt,

Killarna har haft en minisemester ihop med svärmor till Helsingfors. De hade haft kul tillsammans men var jättetrötta när de kom hem. Det tar på orken att vara på kryssning, är liksom aldrig lugnt. Sen hade det blåst rejält och det gjorde väl inte saken bättre.


Tjejen och jag har slappat hemma. I lördags  shoppade vi lite men resten av tiden har tillbringats på soffan. Jag hade planerat att kunna springa varje dag men förkylningen ville annat. Tät och med värstinghosta!! Surt!

När killarna kom hem idag hade de presenter med sig. Tjejen fick en parfym från Victoria Secret och jag parfym och bodylotion från Eskada. Jag älskar deras parfymer! Mysigt att bli lite bortskämd.

Det har varit skönt med några dagars lugn men jag mår som bäst när hela familjen är samlad❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela