solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Intervju

Publicerad 2017-09-25 21:56:15 i Allmänt,

Imorgon efter jobbet kommer det en journalist hit, ifrån VLT, som ska prata med mig om sexbrott mot barn ur ett föräldraperspektiv. Det var polisen i Västerås, som vi hade kontakt med först när allt med storkillen hände, som hade gett mig som förslag. Jag tycker själv att det är bra att det pratas/skrivs/diskuteras mycket om det så att folk blir medvetna. Men jag förstår ju också att det kan bli jobbigt att prata om det. Hon lät iallafall lätt att prata med på telefonen. Så håll tummarna för mig imorgon❤️



Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2017-09-26 06:38:59

Spännande!! Håller tummarna att det går bra. Kram❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela