solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Helg❤️

Publicerad 2018-04-14 07:04:03 i Allmänt,

Äntligen helg och äntligen sol och värme. Det känns som om jag är helt svältfödd på sol. Som jag njutit. Det blev en löprunda igår också, i linne. 5 km intervaller och på hyfsat lätta ben. Sakta men säkert känner jag hur konditionen och orken, men framförallt löparglädjen kommer tillbaka till mig❤️

Det har varit både en lugn men tuff vecka på många sätt. Jag känner verkligen hur skör jag är. Gråten har legat under ytan och pyrt många gånger. Det tär...  Försöker att inte grubbla för mycket, men det är inte lätt. Ju skörare jag är desto svårare är det att stänga av och skjuta ifrån mig saker. Jag vet samtidigt att jag är stark, även om det inte känns så. Men hur länge ska man orka?

I veckan kommer mamma hit. Hon skahålla lillkillen sällskap när jag jobbar. Förhoppningsvis får jag då en lite lugnare vecka, utan allasms och samtal som fyller mig med så mycket ångest och smärta.
Nu ska jag ladda medfrukost och sen gå med hundarna. Kl 9 ska jag hämta Therese och vi ska ta ännu en promenad till Norberg.

Kram❤️

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela