solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Julafton

Publicerad 2018-12-25 07:53:43 i Allmänt,

Det blev en lång men mysig julafton. Mycket gott att äta och bara vara med familjen. En skön och slapp julafton. Barnen väntade tålmodigt på sina julklappar, som drog ut på tiden då min lillenror och hans fru kom ner till Kalle Anka och blev kvar ett tag.

Men julklappsöppning blev det och alla blev så nöjda. Jag fick precis vad jag önskat mig, en gosig morgonrock, en elvisp och en ny smörgåsgrill. Efteråt gick luften ur barnen, när spänningarna släppte. Lillkillen hade dessutom varit vaken sen kl 04 så han var jättetrött, vilket visade sig på humöret. Förstod honom till fullo och tog det lugnt med honom. Han slocknade snabbt kan jag säga❤️

Idag blir det bara slappa i mysbyxor, och äta rester. Juldsgen är den bästa dagen på julen❤️ känner mig lite vemodig som alltid efter julafton, lite julblues kan man säga. Men oavsett är jag så tacksam över mina fantastiska barn, min familj och mina vovvar (även hon som inte är helt rumsren ännu). Älskar alla ofantligt mycket.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela