solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Julkryssning

Publicerad 2018-12-15 22:14:47 i Allmänt,

Åkte med pappa till Julita i onsdags för att den stundande julkryssningen med Änglagård och Boendelänken. Lite skeptisk och med obefintliga förväntningar då pappa inte skulle med och jag inte kände övriga särskilt väl. Men kanske är det de gångernadet blir som bäst. Vi har haft helt galet roligt!! Skrattat så man har träningsvärk idag och dansat! Var länge sen jag dansade så mycket. Måns Zelmerlöv spelade och då det inte var direkt fullbokat på båten, kunde vi vara precis framme vid scenen och dansa. I princip dansade vi nästan på honom. Kändes lite overkligt, men kul!! Han sjöng lika bra som jag trodde och bjöd på sig själv. Att han är snygg att titta på gjorde ju inte saken sämre. 

Det blev minimalt med sömn. Vi gick  väl till hytten runt 02:30-02:45 och sen släckte jag vid 03:30. Trött deluxe idag kan jag lova. Men så värt det och nya vänner på köpet. 

Idag har vi varit på julmarknad i Avesta och sen passade vi på  att köpa kläderna vi ska ha på oss på jul. Kvällen har tillbringats i soffan.

Kommer somna gott i kväll. Denna kryssning kommer jag leva på länge.

Kram❤️

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Postat av: Svintoflickan

Publicerad 2018-12-15 22:40:54

Ååå vad kul ni kunde vara så nära
Han är ju så söt den där lilla Bambi

Postat av: Therese

Publicerad 2018-12-15 22:54:20

Låter underbart! ❤️ Det förtjänar du! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela