solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Här går det undan

Publicerad 2018-01-14 11:10:25 i Allmänt,

Jag har blivit med både lägenhet och bil! Känns riktigt bra. Inflytt senast 1/2. Det blev den där 3:an jag tittade på och efter att ha varit och sett den igen känns det riktigt bra. Jag tror att jag/vi kommer trivas där. Desdutom har vi sålt Volvon och jag har köpt en egen bil. Den första bilen någonsin som jag står som ägare på. En söt halvliten Honda i någon förm av ljusgrön/mintgrön med svart inredning och tonade rutor. Så nöjd med den!! Den går bra och jag har faktiskt kommit underfund med hur man kör manuellt. Känner mig riktigt vuxen. 

Igår var Therese med mig till Västerås för att shoppa allt nödvändigt som behövs, från sopborste till slevar och annat som behövs. Trist att lägga pengar på men ändå. Köpte sängkläder och handdukar med. Min lilla bil var alldeles fullpackad, nästan upp till taket. Börjar känna mig redo. Har sängar till alla, bäddsoffa till mig, tv och köksmöbler. En del skåp och annat tar jag också med härifrån. Det kommer bli bra! Kvar att göra är att välja tapet till köket och storkillens rum. Helst av allt vill jag bara flytta nu.

Idag ska jag försöka börja packa kläder jag inte använder samt gå igenom gardiner och sånt. Jag måste få till ett löppass också. Det är bara att sätta igång.

Kram❤️ (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2018-01-14 11:19:22

Oj, här går det verkligen undan!!
Kom ihåg att andas oxå
Kram❤️

Postat av: Svintoflickan

Publicerad 2018-01-15 08:54:56

Söt bil :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela