solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Äntligen semester!!

Publicerad 2018-07-03 09:28:42 i Allmänt,

Aldrig har väl en ledighet varit så efterlängtad! Dessutom har jag precis avslutat månadssammanfattningarna för Änglagård, så nu är jag ledig på riktigt. Värmen och solen vi har nu är ljuvlig. Vi har legat vid simhallen flera timmar varje dag. Solat, läst en bra deckare och njutit❤️ barnen har varit i vattnet konstant. 

Idag är jag trött. Tror luften gick ur mig när jag avslutade den sista månadsrapporteringen. Känner mig lite låg... Är nog trötthet... Inväntar solen för att sen åka iväg och sola. Borde springa... Men tar det ikväll. Var ute med mina bjäbbiga hundar i morse. Vi mötte flera andra hundar och mina bara skäller och skäller... På något vis får det mig att känna mig misslyckad... Blir så sjukt stressad av det och får ångest... Hur fånigt det än kan låta... 

Fastnade en stund vid Netflix med en kopp kaffe. Ska snart ta mig i kragen och få något gjort innan jag åker och lägger mig vid simhallen.

Kram❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela