solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Andpaus

Publicerad 2018-06-16 05:57:15 i Allmänt,

Det har gått en tid sen jag skrev... Finns så mycket jag velat skriva men inte kunnat sätta ord på riktigt...  Livet är jobbigt nu, mer än smärtsamt på flera sätt... Jag har svårt att ta en dag i taget, vara i nuet. Så många miljarder tankar, känslor och annat som far runt som en orkan inuti. Det var länge sen jag kände mig så slut, så dränerad, så uppgiven... Med tårarna eller irritationen precis under ytan. Jag känner mig ensam men vet att jag har folk som bär mig❤️men ensam  när tankarna kommer... När jag stannar upp. Lite av allt detta beror nog på pausen jag gjorde med min ena medicin..  Det kan bli värre en period när man sätter in medicinen, jag vet. Jag intalar mig att svårigheten att hålla ihop just nu, beror på det... På något vis känns den tanken bättre än att jag är på väg mot ett break down... 

I helgen ska jag försöka andas, släpoa allt en liten stund och stänga  ute allt. Jag och Therese (från jobbet) ska till Tallin. Vi åker kryssning och ska bara vara och ha kul. Så tacksam för dig ska du veta❤️ vet inte vad jag gjorde utan dig! 

En liten andpaus till är att det är sommarlov. Slippa skolpressen... Dessutom får lillkillen lite sällskap hemma då, av tjejen. De hänger gärna ihop, har varit till simhallen   en del. Lillkillen har lärt sig hoppa från trampolinerna! En galet stolt kille och stolt mamma❤️

Nu har vi en hel sommar framför oss. Men en sommar som inte kommer att vara som alla andra, av flera orsaker... Tänker inte tänka på det idag... Idag släpoer jag allt för en stund eller två.

Avslutar med att säga att skolavslutningen för tjejen i Tisdags var så fin. Hon är så fin❤️ tyvärr i den åldern när hon inte vill bli fotograferad. Fick någon profilbild ändå. Min stora tjej som nu slutat 6:an och i höst börjar på högstadiet. Min tjej, som kämpat med att höja sina, redan helt ok, betyg och slutade med 5 st A och resten B och C. Är så syolt över henne, hur hon kämpat❤️ Jag är så stolt över alla mina barn! Ni är det vackraste jag vet och det bästa jag har gjort❤️ jag älskar er mer än livet självt!

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2018-06-19 21:13:01

❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela