solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Ibland gör det alldeles för ont....

Publicerad 2018-03-21 20:48:44 i Allmänt,

Min lillkille mår inte bra av att vara ensam hemma på dagarna. Han blir orolig och mår inte bra. Ringer och smsar. Det äter upp mig inifrån. Jag vill inget hellre än att vara hemma med honom, men kan inte. Istället tar jag hand om andras barn... Igår och idag har han varit med på mitt jobb lite grann. Det gör så ont och jag känner mig både otillräcklig och maktlös... Älskade lilla barn❤️

Kommentarer

Postat av: Theresé

Publicerad 2018-03-22 20:39:37

❤️

Postat av: Therese

Publicerad 2018-03-23 21:12:50

❤️❤️❤️

Postat av: Svintoflickan

Publicerad 2018-03-24 20:25:51

Systemet är såå sjukt . Stor Kram

Svar: Kan bara hålla med... Man ska jobba till varje pris... Oavsett konsekvenserna...
Kram❤️
Victoria Enlund

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela