solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Älskade barn❤️

Publicerad 2018-05-04 18:35:34 i Allmänt,

Hittade denna på nätet idag... Den stämmer så väl in på hur det är för våra älskade barn med sina superkrafter... Inte är det lättför dem alla gånger och visst halkar jag själv in i det träsket ibland. Om de bara kunde inse hur fantastiska  är. Mina killar har såna förmågor, men ser det inte själva. Jag önskar de kunde se sig  själva genom mina ögon.

DU DUGER SOM DU ÄR 

Du duger som Du är...
men måste du vara så högljudd?

Du duger som Du är...
men sitt still o lyssna nu!

Du duger som Du är...
men vad du överreagerar!

Du duger som Du är...
men du måste ta för dig mer.

Du duger som Du är...
men måste du analysera ALLT?!

Du duger som Du är...
men måste Du vara så känslig?

Du duger som Du är...
men du måste koncentrera dig mer.

Du duger som Du är...
men ska du ha det där på dig?

Du duger som Du är...
men du är verkligen konstig.

Du duger som Du är...
men du behöver anstränga dig lite mer.

Du duger som Du är...
men du stör alla andra hela tiden.

Du duger som Du är...
men måste du vara så ärlig?

Du duger som Du är...
men varför ljuger du om allt?

Du duger som Du är...
men det där kan du bättre.

Du duger som Du är...
men sluta avbryt hela tiden.

Du duger som Du är...
men har Du glömt ta din medicin idag?

Du duger som Du är...
men måste du alltid vara så dryg?

Du duger som Du är...
men vad jobbig du är.

Du duger som Du är...
men..... i en annan värld😔

Av Madeleine Backlund —  känner sig känslosam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela