solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Laddabatteriernadag

Publicerad 2018-05-09 06:13:22 i Allmänt,

Dagarna vi springer lopp är riktiga "vilodagar" bakvänt nog. Det är min tid, bara min. En heldags paus med bästa sällskapet. Anna ger så mycket positiv energi. Härligare människa att hänga med finns nästan inte! I lördags sprang vi ett traillopp. Galet tungt, varmt och jobbigt. Bitvis blev jag riktigt irriterad då det var så många som gick att det var rent omöjligt att springa. Däremellan var det ljuvligt att lufsa fram på skogsstigar kantade av vitsippor, i strålande sol. 

(null)

(null)

(null)


När vi sprungit klart och fått medaljen åkte vi tillbaka in till stan. Åt en underbart god pizza och strosade sen runt lite innan vi tog en mjukglass och satt vid vattnet och bara njöt. Älskar sommarvärme och soliga dagar❤️

(null)

(null)

(null)


I söndags tog Therese och jag en långtur igen, Norbergsskulten tur och retur. Tunga ben.. Men ljuvligt väder och sällskap. Blev tillslut 16,5 km. Kändes som en bra uppladfning inför den kommande fastan. Började fastan igår och det gick över förväntan. Var inte särskilt jobbigt. Idag vaknade jag dock med huvudvärk. Men det beror nog på att jag drack dåmigt under eftermiddagen/kvällen när jag var hos frisören. Renar kroppen på insidan med fastan och snyggar till utsidan hos frisören = underbart skönt!

(null)

(null)

(null)

(null) (null)

(null)


Idag är det inget planerat förutom jobb. Ska ta en lugn dag med min stora kille❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela