solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Trötta ben

Publicerad 2018-05-10 06:33:05 i Allmänt,

Första dagens fasta gick över förväntan. Var inte särskilt hungrig eller kände av något i kroppen. Men dag nr 2... Så hungrig och matt... Fuskade med två smörgåsar utspridda under dagen. Inte bästa veckan att fasta på, först mens och sen denna värme... Inte den bästa kombinationen om ni frågar mig.

Idag blir det städning och plantera blommorna till balkongen. Storkillen och jag ska även plantera lite plocksallat. Fördelen med att vakna tidigt är att jag hinner få det gjort innan det blir alltför varmt. Sen ska storkillen och jag åka till Eskiln och slappai solen och ta medmatsäck till honom. Kanske att jag kan få med honom att gå ett varv runt den också. En rätt skön dag planerad mao.

Imorgon åker vi till Julita. Förhoppningsvis får jag med både tjejen och lillkillen. Blir lata dagar på deras altan och ett besök hos Therese och Mattias. Vi ska prova lite olika frisyrer inför Felicias bal. Jag har fått äran att fixa håret på henne❤️ 

Hoppas ni får en skön dag! 

Kram❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela