solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Mot huvudstaden för kurs

Publicerad 2018-11-30 06:14:16 i Allmänt,

Klockan ringde okristligt tidigt imorse, 4:15... Bara upp och göra sig klar då tåget skulle gå 05:30. Jag ska till Stockholm för en heldagskurs om GDPR. En kurs jag går med anledning av min anställning på Änglagårdens behandlingshem. Jag skulle ljuga om jag sa att jag ser fram emot det. Kommer nog att ha svårt att bara hålla mig vaken om jag känner mig själv rätt. Förhoppningsvis blir jag överraskad och utbildaren är fantastisk  och jag lär mig en massa. Återstår att se...

Kram på er❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela