solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

12-åring i huset

Publicerad 2018-10-03 21:38:03 i Allmänt,

Igår fyllde lillkillen år, 12 år!! Helt galet vad åren går... Min fina, snälla, omtänksamma å uppfinningsrika kille❤️ sitt stora paket hde han redan fått. Han sparkcykel hade gått sönder så då fick han den han skulle fått i present, i förväg. Resten av paketen gick i samma tema. Han älskar att åka sparkcykel och är riktigt duktig på det också. Vi sjöng för honom i ottan, tjejen och jag (jag öppnade på fritids så det var verkligen tidigt) och han fick frukost på sängen och paket. Efter jobbet åkte jag och hämtade tårtan. Han hade önskat sig en prinsesstårta, vilket är hans favorit. Jag hade varken ork eller lust att baka utan beställde en på Ica. Åh vilken fin och framförallt god!! Killen var mer än nöjd och har ätit mycket tårta i dagarna två. Sötis❤️ 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Postat av: Svintoflickan

Publicerad 2018-10-08 15:13:39

Vad fort tiden går ! Å ja tårtan såg god ut . Fördtår du är trött. Förkylningar får en sänkt å så foten med. Trist . Stor kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela