solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Hösten är här

Publicerad 2018-10-24 06:21:25 i Allmänt,

Och kylan.... Både inne och ute... Det är länge sen jag kände mig så låg och som att känslorna svämmar över. Jag blir gråtfärdig för minsta lilla... Först trodde jag det var PMS men mensen har kommit och gått.. Kan vara ägglossningen, har märkt att jag har lika mycket PMS-symptom då. Någon mer som märker av när de har ägglossning?

Trött och låg är min konstanta status. Ingen lust med med något utom att promenera och lysdna på bok eller kolla på Netflix och äta godis..  Har ingen lust till att laga mat heller.Igår tvingade jag mig bokstavligen ut på en löprunda. Det gick i jämnt men ack så långsamt tempo. Efteråt var jag nästan svimfärdig, det bara snurrade i huvudet. Trots att rundan bara var 4 km.

Killarna gör det de ska enligt plan. Hemundervisning och klassrumsbesök för lillkillen, Team 21 i minst 20 min för storkillen. Men, storkillen har börjat isolera sig på sitt rum igen... Är konstant jättetrött och går aldrig ut... Tjejen mår också dåligt... Känner sig deprimerad och får panikångestattacker ibland. Vilket gäng vi är❤️ väntar på en tid hos kuratorn för tjejen, vi ska gå tillsammans till en början. Konstant oro för mina älskade ungar...

Tacksam mitt i allt för det jag har. För min familj och mina vänner❤️ utan er skulle jag inte orka. Mina fantastiska kollegor och elever som får mig att skratta på jobbet, även om det är en del annat strul där. Jag är så dum att jag säger vad jag tycker och känner och ska nu få å i samtal tillsammans med chefen och arbetsmiljögruppen för att min och chefens relation har låst sig. Vem sa att livet var enkelt?

Dags för frukost och förhoppningsvis hinna duscha. Kram på er❤️

(null)

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2018-10-24 08:33:33

Älskade du! Skickar så mycket styrka jag kan ❤

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2018-10-27 08:38:09

❤️❤️❤️

Postat av: Svintoflickan

Publicerad 2018-10-28 07:22:41

Inte konstigt du är slut
Och ja kylan gör det inte bättre
Vi behöver solen som kramar om oss när vi är trötta
Här har vi fått remiss till ena barnet utan diagnos
Ännu mer möten
Så jag Fördtår dej
Även om man aldrig helt kan sätta sig in i ngn annans liv
Jag skickar styrka å kramar
Å tillåt dej vila
Se Netflix o äta godis
Å ta långsamma lugnande promenader

Jättevackra foton du har tagit
Fortsätt med det
Sånt ger balsam för själen

Kram till dej du tappra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela