solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Ni vet, en sån dag...

Publicerad 2018-09-25 20:32:11 i Allmänt,

När man är så trött att man bara vill sätta sig och gråta. Ibland tar orken helt slut... Så mycket oro, funderingar, känslor och tankar...  Dessutom har jag varit på fötter alldeles för mycket sista dagarna, så foten gör ont... Det positiva i kråksången är, att sjukgymnasten sa att jag troligen har en muskelbristning och att den oftast läker av sig själv. Jag får använda foten (hopp var dock inte  att rekommendera) men när jag känner av demska jag sluta. Sen är det mycket vila och högläge som gäller. Jag är inte jättebra på att vara still. Hundarna måste få sina promenader och mitt jobb är inte heller särskilt mycket stillasittande  på. Idag hade vi till exempel skoljoggen. Vi gick dit och sprang/gick fyra varv, totalt ca  4 km.  Fullt förståeligt att den gör ont...

Annars är det mest på insidan det gör ont, i själen, hjärtat eller vad man vill kalla det... Trött... Trött... Och lite ledsen...

Kram❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela