solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

15-åring i huset

Publicerad 2019-01-26 10:06:46 i Allmänt,

I onsdags firade vi storkillen, som fyllde 15 år! 15 år!! Hur gick det till? Känns som om jag inte riktigt hinner med. Min intelligenta, omtänksamma, överbeskyddande, roliga kille. Vi firade med frukost på sängen och glass på kvällen. Han fick det han önskat sig och var supernöjd. 

(null)

(null)

(null)

Just nu är vi nere i Julita för att dels fira pappa men också för att ha kalas för storkillen för min familj. Det blir tårta, bakad efter storkillens önskemål, och kakor samt smörgås för de som inte äter fikabröd. Jag tycker det är mysigt att få umgås lite med familjen. Av olika  anledningar blir det inte så många, men Therese med familj kommer. Vi får mysa desto mer och kanske att det blir en promenad.

Ikväll bär det hemåt igen. Jag har tvättid imorgon bitti och så ska jag möta upp Therese på gymmet på eftermiddagen (jobb-Therese alltså). En skön helg helt enkelt!

Kram❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela