solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Kom i form

Publicerad 2019-01-18 10:56:56 i Allmänt,

Nytt år och dags för nya utmaningar. Imorgon har jag "inskrivning" på Parken Fitness och deras kurs - kom i form på 12 veckor. Jag ska köra tillsammans med Therese. Jag kommer få hjälp med både kost- och träningsupplägg samt kontinuerlig coachning. Dessutom får jag göra en 3D-scanning var tredje vecka för att följa upp resultaten. Den första scanningen görs imorgon. Det bästa är, att jag kan använda mitt friskvårdsbidrag till detta. Jag ser fram emot att komma igång och förhoppningsvis få lite ny inspiration till att dels ta tag i kosten men också bygga lite styrka så att jag orkar med löpningen bättre. Dessutom kommer löpningen gå bättre om jag blir av med några av mina extrakilon.

Självklart kommer jag hålla er uppdaterade om allting.

Kram❤️

(null)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2019-01-18 15:28:38

Det här fixar vi lätt! 😘❤️

Postat av: Anonym

Publicerad 2019-01-18 15:28:39

Det här fixar vi lätt! 😘❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela