solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Runstreak

Publicerad 2019-01-03 06:34:25 i Allmänt,

Tog mig an en utmaning jag hittade på Facebook, januariutmaningen. Den går ut på att köra en runstreak och springa minst 1,6 km eller 20 minuter varje dag. Kände mig dessutom peppad och började redan i sluter på december. Så idag är det dags för dag 6. Känner mig stolt! Trodde faktiskt att jag skulle kännaav det i kroppen, men ingenting än så länge. Jag har visserligen inte sprungit några långa sträckor men ändå. Min förhoppning är att klara januari och sen fortsätta, ta månad för månad. Vi får väl se hur det går...

Kram❤️

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela