solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Balkonghäng

Publicerad 2018-04-22 13:03:00 i Allmänt,

Jag är inte särskilt bra på att sitta still och varva ner. Varit ute på flera hundpromenader redan och städat. Provar på lite balkonghäng i solen med en bra bok. Mina ben behöver nog vila efter gårdagen. Jag tänkte ge mig på en ny runstreak och en del av mig vill ut redan idag, med ursäkten att springa ur benen lite. En annan del av mig (yroligtvis den smartare) vill vänta till imorgon.  Sitter här ett tag till och försöker njuta och fylla på med vätska, då vätskebalansen är helt fel eftergårdagen.

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela