solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Dagarna rusar fram

Publicerad 2018-04-09 21:29:56 i Allmänt,

Och jag har inte mycket ork eller tid kvar på dagarna/kvällarna, för att blogga. Veckan som var hade barnen påsklov v och jag hade tjejen och lillkillen här. Dessutom följde deras kusin med upp hit från Julita. De har hittat på en massa skoj på dagarna och fick med sig lillkillen en del också, vilket verkligen gjorde mig lite extra glad❤️ de dagarna var han mycket lugnare och ringde/smsade inte mig lika mycket.  En rätt ok vecka ändå. 

Förkylningen släppte äntligen under lovet och jag kunde börja springa (eller snarare lufsa) lite lätt igen. I onsdags tog jag en första runda och har sprungit lite varja dag sen dess. Tänkte faktiskt försöka ge mig på en runstreak igen. Tror jag skulle må bra av det.  För att fortsätta i hälsans tecken, tog jag och Therese oss en rejäl långpromenad igår, Norberg tur och retur. Väl där pausade vi på Elsas för att fika innan vi vände hem igen. Det gäller att ha balans i livet. Vi sprang lite under rundan med och det kändes bra. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Eftersom våren har gjort sina första trevande försök här uppe, fixade vi iordning balkongen i helgen. Det blev riktigt  fint. Lite småpyssel kvar, lite blommor och annat och så ska jag köpa två stolar till. Hoppas på många sköna stunder därute i vår och sommar. Längtar❤️

(null)


Kram❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela