solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Imorgon ska jag gråta...

Publicerad 2018-02-05 21:35:04 i Allmänt,

Det mesta är äntligen i lägenheten. Är ett totalt kaos här. Och jag är så trött... Blev genomförkyld i fredags och det ihop med flytt är ingen bra kombo. Dessutom för att göra mig ännu gladare... Not... Gick min bil sönder i lördags. Så just nu är jag billös. Surt är bara förnamnet! Som pricken över i fungerar inte en av tvapparaterna jag köpte till killarna..

Idag är jag slut och vill helst lägga mig och gråta... Men det går ju knappast... Lär ju få klart... Tjejen och lillkillen har bott hos mig sen igår. Imorgon ska jag skruva ihop storkillens säng så han också vill sova här.

Köket har vi kommit längst i, är snart klart och soffa och tv är på plats. Det går sakta men säkert. Men som sagt idag känner jag mig liten❤️

(null)

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2018-02-06 20:52:28

Ta hand om dej, du vet var jag finns❤️

Svar: Det vet jag❤️
Victoria Enlund

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela