solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Möten möten möten

Publicerad 2018-02-02 06:06:27 i Allmänt,

Gårdagen var inte lite stressig. Först job och sen tre möten inbokade i princip efter varandra. Jag var sönderstressad redan när jag vaknade och orolig över hur det skulle gå eftersom killarna skulle bli själva väldigt länge.  Första mötet var en uppföljning på SIP gällande storkillen, som mår riktigt dåligt just nu... Det vi kom fram till  var att se över medicinerna igen, få till kontaktpersonen (och hoppas att det funkar) och kolla upp möjligheten till praktik. Jag hoppas att det ska kunna börja leda oss i rätt riktning. Det finns inte ens ord för att beskriva hur det känns när ens barn inte vil leva längre....

Möte nr 2 var på banken och slutbetalning av lägenheten. Fick även nycklarna då. Nu är den min, på riktigt!! Tog en sväng förbi på kvällen. Kommer bli bra det här.

Möte nr 3 då, informationskväll på högstadiet gör blivande 7:or. De fick en chans att höra mer om de olika profilerna inför valet. Tjejen ska gå Art Media med foto på elevens val till en början och läsa spanska. Så kanske lär jag mig lite spanska av bara farten. Kändes iallafall bra och hon är spänd inför skolstarten i höst. De är ett bra tjejgäng som kommer att ha kul ihop.

Avslutade kvällen med en stor semla. Så gott! Nu laddar jag för sista arbetsdagen innan helgen och för flytt. En ny era börjar i mitt liv. 

Kram❤️

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela