solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Julita

Publicerad 2018-03-17 20:01:10 i Allmänt,

Åkte ner till Julita med tjejen och storkillen då jag hade en planerad date inbokad med Anna och Therese. Då min kära lillebror gick och gifte sig hastigt och lustigt i torsdags och sen åkte på bröllopsresa har deras lilla Lilja varit här också. Hon har hållit minabarn mer än sysselsatta. De tycker det är jättemysigt att ta hand om henne❤️ hundarna har haft minst likamysigt. Trodde Freya skulle vara lite rädd för Leo, brorsans leonberger, men icke.  En kaxig liten dam det där. 

Åt lunch med Anna och Therese idag också. Tiden bara flyger iväg. Nu är måbrabatterierna lite påfyllda igen. De ger mig så mycket positiv energi.

Nu myser vi med film och lite chips. Imorgon står mer mys på schemat samt en liten joggingtur.

Kram på er❤️


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela