solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Lite lättare

Publicerad 2018-03-06 21:56:23 i Allmänt,

Helgen var tung på flera sätt... En hel del ångest. Hade inte barnen varit här att jag nog fått ett rejält bryt. Några av sakerna har jag lyckats lösa. Dessutom genom att göra några telefonsamtal, vilket är bland det jobbigaste jag vet. Känner mig lite stolt över mig själv faktiskt.

På jobbet kommer den ena chocken efter den andra. Det har känts lite som om luften helt gått ur oss. Lite uppförsbacke nu helt enkelt.

Det är tungt på många plan och ibland är det bara att gilla läget men ibland behöver man själv skaffa något att se fram emot ochblängta efter. Det har jag gjort ikväll. Känns så bra! Men jag avslöjar inte än vad det är. Det får bli en cliffhanger.

Annars, snö och mer snö och trött och mer trött... Känner mig minst sagt sliten... Kom iallafall ut på en kort löprunda idag. Trotsade tröttheten. Nöjd. Nu sova så jag orkar med friluftsdagen i pilkabacken imorgon.

Kram❤️ (null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela