solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Tung dag

Publicerad 2013-01-30 21:47:12 i

Intensiv dag med mycket känslor och en bedövande trötthet...

Mitt läkarbesök gick bra, tror jag. Han skrev ut insomningstablettet på prov och vi diskuterade om jag ev ska börja med Litiumbehandling igen. Jag åt den innan jag blev gravid med storkillen. Vad jag kan minnas gick det bra utan större biverkningar. Blir x antal provtagningar varje år dock för att kolla njurfunktion och annat. Jag och min terapeut ska diskutera vidare och fatta beslut på fredag. Har även fått i hemläxa av henne att komma på ett bra och ett dåligt barndomsminne utifrån att det är mycket jag känner att jag inte kommer ihåg bakåt i tiden, alltfrån hur mediciner fungerat, hur jag mått osv. Det ska vi också prata mer om på fredag.

Lillkillens läkarbesök hade också gåttbra. Läkaren lyssnade och tog oss på allvar. De tog några prover idag och imorgon bitti ska jag och lillkillen dit och ta fasteprover så får vi se sen..

En lång dag har det varit.. Känner mig helt färdig..först jobb sen läkaren, hem hämta bilen, apt på jobbet, träning och hem igen för att äta, packa barnens väskor.. Strötittar på "Höstlegender" och ska försöka sova nu. Skönt att det är helg snart..,

Kram

Kommentarer

Postat av: Sommartjejen

Publicerad 2013-02-01 08:43:06

Vad för funktion gör Litium i kroppen ?

Svar: Jag svarade dig i bloggen, kändes lättast. Hoppas att det framgick bra där. Kram
Solvickie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela