solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Trädgårdens guld

Publicerad 2013-07-31 22:21:08 i Allmänt,

Efter jobbet blev det hallonplock. En 2-3 liter hann jag med innan regnet kom. Finns mycket mer kvar att plocka. Ljuvligt!! Jag såg till att vi har en del till frukost imorgon. Resten av bären hamnar i frysen.
 
Annars mår jag inte bra.. Några kilos viktuppgång i sommar har ställt till det. Känner mig så tjock och oformlig, oattraktiv.. Det leder til att jag äter fel och kräks och det gör att jag mår ännu sämre... jag har ingen som helst karaktär när det gäller vad jag äter just nu.. Mår inte bra av det jag stoppar i mig.. Usch...
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela