solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

En helg har kommit och gått

Publicerad 2014-08-31 22:06:15 i Allmänt,

Mycket har vi hunnit med. 150-års firande av Erik Axel Karlfeldt, som avslutades med Panetoz till barnens glädje. På väg hem var bilen jättekonstig, hackade och hade sig. Vl hemma stendog den. Mannen undersökte vad det var. Dåliga tändspolar bla..... Den börjar bli gammal och rostrn smyger sig på. Därför åker mannen ihop med pappa och tittar på en annan bil imorgon. Jag hoppas hoppas hoppas att den är bra och vi köper den.

Städat har vi gjort och tvättat. Snart är all tvätt tvättade!!! Jag har bakat lite också, blåbärskaka med mandelmassa 2 st och en äppelpaj. Liteplommonsylt och äpplesylt har jag också provat på. Blev bra tror jag. Tjejens byrå har äntligen blivit målad. Nu är det bara knoppar till lådorna kvar.

Mamma och pappa kom upp redan ikväll. Det blir mindrebilåka imorgon för dem. Roligt att få rå om dem lite❤️

Imorgon skola och jobb igen. Tiden går fort när man har roligt!!










Kommentarer

Postat av: Louice

Publicerad 2014-09-02 20:37:23

Mysigt att få rå om mamma och pappa lite. Tråkigt med bilen, hoppas ni hittade ngn annan.

Ser så framemot vår helg i Stockholm. Ska boka tåg imorgon.
Sköt om dig! 💜

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela