solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Gott Nytt År!!

Publicerad 2014-12-31 14:02:07 i Allmänt,

Jag önskar er alla ett underbart år. Ett år fyllt av kärlek, värme och omtanke. Mycket tid med de som betyder något. Jag önskar er styrka att möta prövningarna på vägen och människor som stöttar under tiden. Det kommer inte bli ett år där allt flyter på, det förväntar jag mig inte. Men ett år där vi tillsammans får göra det bästa av det vi får. Glädjas åt det positiva och njuta av de goda stunderna.

Jag önskar både mig själv och er mer tid med våra nära och kära, de som betyder något och ger oss energi.

Tack för att ni funnits med under året. Tack❤️

Gott Nytt År!!!

Kommentarer

Postat av: svintoflickan

Publicerad 2015-01-03 02:42:57

detsamma kära du.
kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela