solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Söta Sleepy

Publicerad 2017-02-28 18:01:45 i Allmänt,

Idag gosade jag och lillkillen en stund med hans Gerbiler. De är såå söta, även om de har en förmåga att kissa på mig. Vi gav de lite majs, som är favoriten och provade på lite hinderhoppning. Lillkillen har byggt hinder i lego som vi byggde upp längs en bana vi gjorde av rastburen. Han är otroligt uppfinningsrik min lilskrutt❤

Kommentarer

Postat av: Svintoflickan

Publicerad 2017-03-03 03:04:09

Lite för lik en råtta säger känsliga jag ... men Lea skulle säkert gilla den

Har också funderat på Viktväktarna men får nog bli lite senare fråga ...


Har ni lov nu alltså
Så härligt

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela