solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Dagarna rusar fram

Publicerad 2018-07-20 13:48:56 i Allmänt,

Och jag är så dålig på att uppdatera. Vi njuter av värmen. Åker och badar/solar i stort sett varje dag. Underbart❤️ igår tog vi en paus då jag mådde illa och kände mig hängig. Insåg att jag nog druckit för dåligt i värmen. Idag mår jG bättre, lite trött bara. Hamnade vid Eskiln med lillkillen och tjejen. Som de leker i vattnet!  Själv njuter jag av lugnet... Behöver det då jag länt mig låg ett tag nu. Brukar göra ddt den här tiden... Det liksom smyger sig på och sen är det svårt att ta sig ur det.  Fick  iallafall hem två uppspelta barn som ser fram emot att få åka till Liseberg på tisdag. Tror att vi kommer få jättekul! Hoppas jag....

Nu ska jag återgå till vilandet. Ha en fin dag!
Kram❤️

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela