solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Mör

Publicerad 2013-04-30 21:51:02 i Allmänt,

Idag har mina ben varit lite möra kan jag lova :) Mörare lär de bli imorgon. Jag var iväg till Emelie för att hon och tjejen skulle få rida. De fick sällskap av Emilies syster och så var deras mamma S med också som hjälp. Det blev en låååång runda på både asfalt och skogsvägar, skritt och trav. Direkt när vi sadlat av och borstat av dem åkte jag hem och bytte om snabbt för att möta upp Linda på Arena för ett pass Box. Jobbigare än jobbigast, men ganska kul. Nu vill mina ben vila, börjar känna mig lite stel :)
 
Jag tog bilen raka vägen från Arena ut till Emilie igen för att hämta upp tjejerna som bestämt att de skulle sova hos oss inatt. Där höll de på att laga mat, tacos. Tjejen tyckte att vi skulle stanna och äta. Sagt och gjort, blev både mat och kaffe. Trevligt värre!! Känner att det här kan bli goda vänner till oss<3 Nu däremot kallar sängen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela