solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Helgens katastrofinledning...

Publicerad 2013-09-27 21:27:32 i

Helgen började på värsta tänkbara sätt... Var på jobbet när Johan (min lillebror) ringde och berättade att våra föräldrar råkat ut för en olycka. Pappa hade tuppat av bakom ratten och så hade mamma försökt väja undan från mötande bilar och kört upp på trottoaren. Gick sådär... Slutade med brandkår, ambulans, polis, lokaltidningar  och en uppklippt bil...

Mamma fick komma hem ikväll. Pappa ligger kvar på intensiven och blir flyttad till strokeavdelningen ikväll där de ska göra fler tester... Känns som om det får räcka nu... Ge oss lite lugn och ro..

Men, jag är så oerhört tacksam för att de överlevde❤ nu håller jag alla tummar för att änglavakten är med resten av vägen, att de hittar vad som är fel med pappa. Älskade älskade pappa❤

Kommentarer

Postat av: Sara Eriksson

Publicerad 2013-09-27 21:35:08

Stor kram vännen

Postat av: Marie

Publicerad 2013-09-28 07:13:04

<3

Postat av: Sommartjejen

Publicerad 2013-09-29 10:00:35

Men fy så otäckt. Hoppas de kan hjälpa din pappa. KRAM

Svar: Tack❤️ det hoppas vi med. Läskigt är det och samtidigt är jag så oerhört tacksam för att de lever. Kram
Solvickie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela