solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Brännboll och picknick

Publicerad 2014-06-28 23:01:00 i Allmänt,

Igår kväll möttes vi upp, 7 glada, ur fritidspersonalen. Brännboll stod på önskelistan. Precis som uppehåll förstås. Vi hade tur med båda. Det blev en jätterolig kväll. Vi sprang som blåfårar på plan. Där kan vi prata intervall träning ;) mellan matcherna tog vi matpaus och njöt av våra fikakorgar. Efteråt bestämde vi oss för att göra det här till en årlig tradition. Jag älskar mitt jobb och gillar verkligen de flesta jag jobbar med. Vi har så kul ihop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela