solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Vad vet vi egentligen?!?

Publicerad 2015-04-25 22:09:52 i Allmänt,

Om framtiden?? Har precis sett klart "en dag". Blev lika berörd som vanligt... Vi vet ingenting om vad morgondagen bär med sig. Allt vi vet är att vi har idag... Det vore så mycket enklare om jag kunde leva enbart i nuet, idag utan tankar eller funderingar om morgondagen. Nu är det ju inte så lätt... Mitt huvud är fullt av oro, rädsla och mer oro... Det snurrar många tankar och känslor. Jag vill veta men ändå inte... Vet att jag inte ska oroa mig nu över en framtid jag ändå inte kan styra. Borde njuta av det jag har/vet här och nu...

Livet är inte lätt, ingen dans på rosor.. Men vore nog så mycket lättare om vi kunde släppa tankarna om morgondagen.

Var rädd om er och de ni älskar❤️ 

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2015-04-26 22:06:41

Kram till dej❤️

Postat av: Marie

Publicerad 2015-04-26 22:43:34

💗

Postat av: svintoflickans.blogg.se

Publicerad 2015-04-26 23:11:45

Om det är den film jag tror så blev jag jättearg på den.
kan inte se sånt.
är ju med sådär lite grubblig av mig fast att man ju bara vill villvill leva i nuet.
iallfall så har jag god choklad att äta och man känner både kärlek o omtanke.
kram fina du

Svar: Det är nog den filmen. Där hon dör i slutet å man blir aparg för de fick ju äntligen varandra...
Solvickie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela