solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

40-års kalas

Publicerad 2018-02-18 10:28:39 i Allmänt,

I fredags åkte jag och tjejen ner till Therese efter jobbet. Tanken var att vi skulle hjälpa till att göra klart lokalen till festen. Tyvärr hann vi inte ner i tid. Tog en fika och pratade lite. Åkte till Juluta och sov sen. I lördags åkte vi tidigt till lokalen och fixade det sista inför festen. La upp kakor, blåste ballonger och annat småfix, så att allt var klart när gästerna kom. Det blev en trevlig fest. Jag servade i köket det som behövdes så att Therese fick mingla. Det var så roligt att träffa folk jag inte sett på länge. Många glada skratt med galna brudar❤️ så tacksam över att ha så fina människor i mitt liv. Anna och jag smidde som vanligt en massa springplaner. Vi är farliga ihop! Dessutom vill jag någon sommar, vandra El Camino med henne. Har drömt om det länge. I år har jag inte råd men kanske nästa år eller året efter det..

Idag är vi sjukt eftertrötta. Blir en lugn förmiddag och sen avslutar vi med lunch hos Therese och Mattias innan hemfärd. Längtar efter mina killar och hunden❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela