solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

När orken inte räcker till

Publicerad 2018-10-18 06:30:22 i Allmänt,

Jag är stark...
På många sätt....
Men samtidigt så liten...
När man får utkämpa strider på alla plan,
Ingen vila...
Var finner man kraften...
Till och med min kropp känner av det...
Förkylning på förkylning...
Värk
Min kropp är trött...
Så trött...

Men samtidigt tacksam över de jag har i mitt liv.
Mina underbara barn❤️
Min familj och mina fina fina vänner❤️
Hundarna som tröstar utan ord och alltid följer med på alla mina promenader.
Promenader som lindrar ångest....

Samlar ihop mig...
Tar nya tag och reser mig igen...
Imorgon ska jag gråta...

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2018-10-18 21:47:52

❤️❤️❤️ Vi kan gråta tillsammans ❤️❤️❤️

Postat av: Therese

Publicerad 2018-10-18 21:47:53

❤️❤️❤️ Vi kan gråta tillsammans ❤️❤️❤️

Postat av: Marie

Publicerad 2018-10-19 07:14:21

Finns om du behöver fina du ❤❤❤

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2018-10-20 14:54:34

Stor kram till dig. Du vet var jag finns om du behöver prata❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela