solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Publicerad 2019-02-17 07:10:46 i Allmänt,

Idag flyttar min älskade lilla primadonna, Freya. Det skär i hjärtat men jag måste sätta hennes bästa först. Hon mår inte bra hos oss. Så länge det är lugnt och hon är med mig går det bra. Men vid minsta bråk eller utbrott från barnen, vilket är oundvikligt, blir hon rädd och springer och gömmer sig. Hon är osäker i största allmänhet och skäller eller morrar på allt och alla. Därför tog jag ett vuxenbeslut, trots högljudda protester från barnen, om att lämna tillbaka henne. Så idag följer pappa med till Hagfors för att lämna henne. Det kommer  bli tomt här hemma❤️ älskade Freya.

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2019-02-17 08:33:34

Jobbigt med vuxenbeslut men du gör rätt. Förstår att det blir tufft. Stor kram till dig ❤️

Postat av: Marie

Publicerad 2019-02-17 14:47:27

Sånna beslut är inte roliga men du gör helt rätt ❤❤ kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela