solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Finbesök❤️

Publicerad 2020-11-03 22:48:10 i Allmänt,

Två dagar den senaste veckan har jag haft finaste besökaren. Lillkillen har varit här, på egen önskan. Som jag saknar honom❤️ igår åt vi lunch tillsammans, gjorde en av hans favoriträtter, och tittade på youtube en stund. Sen ville han ut och cykla, så efter att jag kört dottern och hennes vänner till stallet, gav vi oss iväg. Det var mörkt (jag har glömt att köpa cykellyse), blåsigt, regnigt och kallt. Vi cyklade en runda som går till stor del på grusväg och skogsstigar. Det var sjukt lerigt och inte gick det fort i skenet av pannlampan. Men ändå njöt jag av varje minut jag fick vara med honom❤️ min älskade, älskade lillskrutt❤️

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela